Carlos Herrera renova por cinco anos máis o seu compromiso coa audiencia de COPE

9, Setembro 2020

Carlos Herrera seguirá facendo “algo máis que un programa de radio” en COPE, polo menos, ata 2025. O comunicador máis influente da radio en España asinou a súa renovación en COPE por cinco anos máis e seguirá espertando cada mañá a millóns de persoas a través de “Herrera en COPE”, de 6 a 13 horas de luns a venres. Cargado de “enerxía, motivación e o respaldo da audiencia”, a súa continuidade por outras cinco tempadas máis representa un serio e profundo compromiso cos seus seguidores e coa súa “vocación de liderado, que é a que fixo gañarnos o favor do oínte”. A súa renovación tamén é unha boa noticia para a industria porque Carlos Herrera é “o mellor prescritor radiofónico para os anunciantes e as marcas”.

[Herrera desvela os motivos polos que renova cinco anos máis en COPE]

Herrera confesou en varias ocasións que “COPE é a emisora que mo deu todo” e nela atópase como na casa. Por iso, está convencido de que o próximo lustro será magnífico. Un tempo para que o seu liderado nas ondas e nas redes “sexa incontestable”, asegura o comunicador almeriense.

O condutor de “Herrera en COPE” ofrece cada mañá información clara, veraz e contrastada que se encarga de analizar e comentar un amplo e variado equipo de tertulianos. Ademais de contar a actualidade, Herrera serve á audiencia entretemento e diversión, para arrincar o día cun sorriso na cara. Confírmano a lexión de “Fósforos” que desde hai anos goza coas súas ocorrencias. Os seus preto de 2.443.000 oíntes apoian o traballo que realiza o xornalista xunto a un amplo cadro de persoal de colaboradores. Un esforzo que se ve recompensado pola audiencia, como o avalan os datos de EGM das pasadas tempadas.

Carlos Herrera é o único comunicador na historia da radio en España que conseguiu atrapar a un millón de oíntes en tan só tres meses. Un fito histórico que se produciu no último trimestre de 2015 tras a súa volta para COPE e que ninguén máis logrou. Cinco anos para botar a vista atrás e lembrar que “contamos a pandemia do coronavirus, a vitoria de Trump en Estados Unidos, a moción de censura que derrubou o Goberno de Mariano Rajoy, a chegada dos comunistas ao poder ou os atentados das Ramblas”.

Pero, ademais, neste tempo “Herrera en COPE” avanzou primicias informativas, a audiencia gozou de entrevistas exclusivas e foi capaz de reunir a tres monstros da comunicación, Iñaki Gabilondo, Luis del Olmo e José María García, para celebrar o “Día Mundial da Radio” en 2017. Un encontro que dous millóns de persoas puideron seguir tamén por Facebook Ao vivo, porque a prioridade para Carlos Herrera é o oínte/usuario, a través de calquera plataforma.

Precisamente, unha dos acenos de identidade de “Herrera en COPE” é a súa relación permanente, directa e estreita cos oíntes e, na era do dixital, o comunicador convida os seus seguidores a que utilicen todas as canles para dar a súa opinión, criticar ou participar e así, poder mellorar o produto. Herrera é líder nas ondas e tamén nas redes sociais das que, ademais de protagonista, é un gran consumidor. Máis dun millón de persoas séguenlle a través de Twitter, Facebook ou Instagram. E cóntanse tamén por millóns os que gozan do seu programa e os seus contidos á carta na web COPE.es.

Con fino humor, enxeño e frescura, o número uno da comunicación en España declara que “só sei facer radio. E sabendo que estando na casa ía aburrir moito, como me vou a perder o que seguramente me espera”. Carlos Herrera, referencia do xornalismo norteamericano e colaborador habitual no podcast en español do Washington Post, está convencido de que nos agardan cinco anos de radio imaxinativa, divertida, comprometida, sincera e valente cada mañá de 6 a 13 horas en “Herrera en COPE”.

A brillante e polifacética traxectoria profesional de Herrera, está apoiada polos innumerables recoñecementos que recibiu ao longo dos máis de 40 anos de relación cos medios. Galardóns moi prestixiosos como o Mariano de Cavia, Salvador de Madariaga, Víctor da Serna, o Premio Iberoamericano de Xornalismo Rey de España ou o outorgado pola Fundación Eisenhower, ao que se suman varios Ondas e Antenas de Ouro.

En España, Carlos Herrera figura nas listas dos personaxes máis influentes e a revista Forbes incluíuno na súa clasificación anual de 2017 pola súa “ llaneza e profesionalidade, que o converteron na carismática figura radiofónica que é para a España que escoita COPE”.