Dacal pon en valor en Fitur a "internacionalidade da Festa do Pulpo" como un gran reclamo tuístico para O Carballiño e Galicia.
O concelleiro de Turismo, Manuel Dacal, destacou hoxe en FITUR a relevancia que supón a declaración da Festa do Pulpo como Festa de Interese Turístico Internacional, tanto no que respecta á promoción internacional do evento como ás melloras que conleva en canto ao lugar de celebración e servizos que se ofertan.
“Tras 60 ediciones y un éxito creciente, el rango de internacionalidad nos permitirá incrementar la promoción y, por lo tanto, atraer a más visitantes. Y esto conlleva sin duda mejorar los servicios que ofrecemos, y en los que ya estamos trabajando para la 61 edición de la fiesta, que será el segundo domingo de agosto de este año”, dixo o concelleiro.
Dacal tamén amosou a súa satisfacción por compartir esta distinción con outras dúas festas gastronómicas galegas, como son a Festa do Marisco do Grove e a Festa do Cocido de Lalín, e agradeceu a colaboración da Xunta e do Goberno central ao respecto.
“Es un honor y también una gran responsabilidad haber obtenido esta distinción que sitúa a nuestra Festa do Pulpo entre las más populares fiestas gastronómicas de Galicia y de España. Por ello, quiero agradecer la colaboración que hemos tenido de la Xunta de Galicia, y más en concreto de la Secretaria Xeral de Turismo, Nava Castro, y del Gobierno central, sobre todo de la ministra de Industria, Comercio y Turismo, María Reyes Maroto y de la Secretaria de Estado de Turismo, Rosa Ana Morillo Rodríguez”.
Na quenda de presentación da 61 edición da Festa do Pulpo do Carballiño, que se celebrará o 13 de agosto deste ano, e acompañado por imaxes da tapa xigante e da Festa do Pulpo, o concelleiro resaltou a traxectoria e excelencias da festa, así como do Carballiño como vila turística.
“La Festa do Pulpo de O Carballiño es una de las celebraciones gastronómicas más antiguas y multitudinarias de Galicia. En la última edición, celebrada en agosto del pasado año, congregó a más de 100.000 personas que consumieron alrededor de 75 toneladas de pulpo con las que se elaboraron unas 150.000 raciones. Como anticipo de esta magna romería, se elaboró la tapa de pulpo más grande del mundo, en un plato de 5 metros y 37 centímetros de diámetro, que contenía más de 500 kilogramos de pulpo, equivalente a unas 1.500 raciones. Fue un hito en la historia de esta fiesta, que es difícil superar, pero que lo seguiremos intentando. En todo caso, nadie discute que O Carballiño es la capital mundial del pulpo”, sinalou o concelleiro.
Tamén se referiu á tradición pulpeira do Carballiño.
“El éxito de la Festa do Pulpo reside en dos pilares esenciales: la tradición y el buen hacer de las pulperas y pulperos de O Carballiño, y un entorno natural extraordinario como es un parque municipal de más de 400.000 metros cuadrados de extensión”, dixo o concelleiro.
Dacal mencionou a oferta termal, o patrimonio cultural e natural, a programación cultural previa á Festa do Pulpo e a boa situación estratéxica do Carballiño, sobre todo destacou as ventaxes do servizo do AVE, que sitúa Ourense a 2h e 10mn de Madrid.
Ao remate, invitou aos asistentes, entre os que se atopaban os deputados socialistas por Ourense no Congreso Adolfo Pérez Abellás e Uxía tizón, así como o senador Miguel Bautista, ademais do vicepresidente da Deputación de Ourense, Rosendo Fernández, entre outras autoridades, Dacal fixo unha invitación para visitar O Carballiño e asistir á festa.
“Finalmente, y ya que estamos en una de las Ferias de Turismo más importantes del mundo, quiero despedirme con una invitación para viajar a O Carballiño, y disfrutar de nuestra Festa do Pulpo y la amplia oferta turística y gastronómica que ofrecemos, especialmente en verano, pero también durante todo el año”, dixo o concelleiro.