A Praza de Abastos despide o ano do 90 aniversario coa campaña de nadal, na que sorteará nove cestas
A plaza de abastos comezou a campaña de promoción do Nadal 2019, na que sorteará entre a súa clientela nove cestas con produtos naviñedos, por valor 70 euros cada unha, e dúas caixas de viño Pazo Tizón.
A campaña prolongarase ata o 23 de decembro, cando terá lugar o sorteo. Dende hoxe e ata ese día, haberá cinco urnas para depositar os boletos cubertos, que se entregarán nos distintos postos da plaza polas compras efectuadas ata entón.
A iniciativa foi presentada este mediodía pola concelleira de promoción do Comercio, Silvia Baranda; o presidente da asociación de placeiros, Eligio González; a representante da bodega Pazo Tizón, Raquel Cabo; a vicepresidenta da asociación de placeiros, Concha Gallardo, e o placeiro Manuel Fernández.
Silvia Baranda destacou a celebración do 90 aniversario da plaza como un aliciente máis para acudir a mercar a esta instalación durante estas datas, e salientou a campaña de Nadal como unha das máis importantes do ano. Asimesmo, asegurou que se seguiría apoiando desde o concello as actividades na plaza con diversas actuacións musicais, e animou aos veciños a facer as compras nos distintos postos.
Eligio González expresou a sua ledicia por presentar unha nova campaña de dinamización da plaza e agradeceu á clientela a confianza depositada nos postos. De feito, dixo que o sorteo de nove cestas e dúas caixas de viño era, sobre todo, un xeito de premiar a súa fidelidade.
Asimesmo, anunciou que ía haber unha actuación musical do grupo Anda Soa o 21 de decembro ás 12,00 h., e de que o sorteo tería lugar o 23 de decembro ás 13,00 h. Tamén dixo que os produtos incluidos nas cestas de Nadal, que teñen un valor de 70 euros cada unha, foron adquiridos en establecementos do Carballiño como un xeito de promocionar o comercio local.