Desenrolado por coroa.es
Hoxe tivemos unha rotura na canalización de auga que afectou á Rúa Costa Rica, que por certo, coa chuvia caida estes dias temos que entrar no edificio coas botas de goma, se non hai cartos para chapapote que nos basculen uns camións de sábrego.
Allanar xa os allanamos nós, que temos angazos.
O caso é o da auga.
Chamei a un número de tfno que viña en internet, atendeume unha moza en castelán, ó minuto de entablar a conversación xa me din conta que non se enteraba de nada, e acto seguido díxome se lle podía falar en castelán, de malos modos por certo.
Cousa á que me neguei, evidentemente
É moi triste que unha empresa que xestiona un recurso que é noso, que vive dos nosos cartos non teña a sensibilidade de polo menos dirixirse a nós mo noso idioma, xa non digo que teñan o call center aqui en Galicia, que sería o seu.
Tamen teño que decir despois chamei á oficina do Carballiño, e o trato nada que ver, unha marabilla.
Debe ser que os nosos políticos fan pouco uso da auga e non se percatan destas cousas.
Ligazóns
[1] https://www.facebook.com/sharer/sharer.php?u=http%3A//copecarballino.es/denunciacidada/servizo-municipal-de-augas
[2] https://twitter.com/home?status=http%3A//copecarballino.es/denunciacidada/servizo-municipal-de-augas
[3] whatsapp://send?text=Servizo municipal de augas http://copecarballino.es/denunciacidada/servizo-municipal-de-augas
[4] https://copecarballino.es/print/48168