Copecarballiño.es
Publicado en Copecarballiño.es (http://copecarballino.es)

Inicio > Breve historia da decadencia do ferrocarril no Carballiño

3, Setembro 2021 [1] [2] [3] [4]

¿Cómo podemos pasar de ter 12 trens diarios antes da apertura da liña de alta velocidade Santiago-Ourense a ter agora soamente 2 trens? Sí,sí, 12 trens había antes: os 6 rexionais entre Ourense e Santiago, os 2 talgo e os 2 tren hotel con Madrid, e os 2 arco ao Pais Vasco. Todos eles ben espaciados que nos comunicaban moi ben con Ourense e Santiago a distintas horas do día. Agora só 1 tren por sentido dándose o absurdo de que o que vai a Santiago da media volta cara ao Carballiño nada mais chegar a capital galega. E o que vai cara Ourense xa non volve a Carballiño no mesmo día. O resultado na práctica é que non sirven para facer xestións. E ademáis na estación xa non hai persoal algún dando información. Todo substituido por unha máquina que parece que non funciona.

 A única solución parecen os autobuses. Ou non. Porque a escasas semanas de que arranque o Plan de Transporte Metropolitano de Galicia na provincia de Ourense, o concello do Carballiño segue fora de dito plan. E non parece que importe demasiado aos políticos da vila.

Desenrolado por coroa.es


URL fonte:http://copecarballino.es/denunciacidada/breve-historia-da-decadencia-do-ferrocarril-no-carballino

Ligazóns
[1] https://www.facebook.com/sharer/sharer.php?u=http%3A//copecarballino.es/denunciacidada/breve-historia-da-decadencia-do-ferrocarril-no-carballino [2] https://twitter.com/home?status=http%3A//copecarballino.es/denunciacidada/breve-historia-da-decadencia-do-ferrocarril-no-carballino [3] whatsapp://send?text=Breve historia da decadencia do ferrocarril no Carballiño http://copecarballino.es/denunciacidada/breve-historia-da-decadencia-do-ferrocarril-no-carballino [4] http://copecarballino.es/print/57473