Comunicado grupo municipal de emerxencias

28, Xaneiro 2020

COMUNICADO DO GRUPO MUNICIPAL DE EMERXENCIAS

O Grupo Municipal de Emerxencias, e tras os comunicados destes días por parte da Xefatura da Agrupación de Voluntarios de Protección Civil e posteriormente do grupo municipal do Partido Popular, queremos facer as seguintes aclaracións.

1ª Tras as acusacións deste colectivo de que están mal os voluntarios, que se sinten ninguneados e desprezados por nós, ou de que unha parte da culpa de que estea a mermar o voluntariado é nosa, queremos expresar que esto é rotundamente falso, e máis: moitos dos membros do grupo son voluntarios.

Que en ningún momento houbo ningún tipo de enfrentamento nin nada parecido máis alá dos típicos roces que poda haber entre dous grupos que comparten a mesma sede, e que na maioría dos casos hai boa relación e incluso lazos de amizade entre membros dos dous colectivos.

2ª Que o Grupo Municipal de Emerxencias foi creado polo Partido Popular cando gobernaron o concello, e que para elo se fixo un proceso selectivo de concurso-oposición libre, onde se crearon 12 plazas, anteriormente no Grumir con 15, e das 12 plazas somentes pasaron o proceso selectivo 8 dos anteriores Grumir, entrando xente nova incluso da provincia da Coruña, nun proceso totalmente limpo de toda dúbida realizado por un tribunal externo ao concello, polo que as aseveracións de que que sempre se contrataba a mesma xente e tamén falsa.

3ª Ante a afirmación de que xa non se fan quendas de noite, aclarar que en ningún momento se deixou de facer a quenda de noite, que dende sempre, ao igual que na actualidade, hai xente traballando as 24 horas do día durante os 365 días do ano.

4ª Queremos aclarar que non somos nin queremos ser parte  responsable dos problemas que poda haber entre a Administración Local e a Agrupación de Voluntarios de Protección Civil, polo que expresamos o noso desexo de que se nos manteña á marxe nesta polémica.

O Carballiño, 28 de xaneiro de 2020