Denuncias

Debéronlle sentar moi ben as vacacións. Nótase que ven vostede coa mente despexada. O de pescar xardas vaille moi ben. Non me refiro a que leva vostede oito anos de vacacións, senon ás do verán.
Este pasado sábado noche fuimos testigos de un atropello de un coche a un perro en el parque. Tanto nosotros como el conductor llamamos a la policía local. El perro estaba en medio de la carretera aún vivo pero mal. Apareció la policía y al frente uno de nuestros policias con poca pinta de policía.
Escribo co gallo de informar a esta emisora e de comunicarlle ó excelentísimo concello do Carballiño que algo falla neste pobo cando imos perdendo servizos e nen sequera temso información.  Mentres que por un lado tratamos de magnificar e prolongar a festa do pulpo, polo outro nen sequera nos percatamos de que quedamos sen comunicacións.
Ahora sí que estamos bien con el nuevo plan de la xunta de Galicia de los autobuses en Carballiño si antes nos quejábamos ahora nos dejan totalmente incomunicados un autobús que teníamos para Vigo a las 8 de la mañana eliminado  por completo no hay nada para Vigo en todo el día otro que teníamos  con Pontevedra  a las  11 y continuaba a Vigo eliminado es imposible ir de a la mañana el autobús a
Los Socialistas de Leiro volvemos y volveremos denunciar públicamente y a incidir las veces que haga falta, ante la pasividad del Grupo de Gobierno sobre el grave problema que están a sufrir los “amieiros” en la zona del Salgueiral , porque no se están a tomar las medidas necesarias para solventar este tema por parte del gobierno local, por mucho que se quiera justificar el Alcalde el cual nos
Desde hace unos días observo circular camiones y hormigoneras por la calle Antonio Palacios hasta la Plaza San Ramón, para acceder a una obra sita en calle Curros Enríquez. Con lo que se luchó para poder disfrutar de un entorno así, en lo que pienso es en cómo quedará después de varios meses con circulación de vehículos pesados....  
Fai uns días o señor alcalde do Carballiño publicaba un bando no que facía un chamamento aos veciños do noso concello para a aforrar a auga debido á pertinaz seca deste verán.
Ben certo é o tema das ratas que denuncia outro veciño anteriormente. As principais rúas da vila están invadidas, vense de seguido. Son de alcantarilla, sobra falar sobre este foco de infeccións . Estamos contaminados, débese actuar rápido, levamos así dende hai un longo tempo.
Los Socialistas de Leiro venimos de llevar a cabo la fiscalización de las cuentas de la Fiesta de la Vendimia 2016, después del retraso que padecimos por parte del Grupo de Gobierno Municipal del PP, para que llegarán a nuestro poder.
Miembros de la Agrupación de los Socialistas de Leiro llevamos acabo una reunión de trabajo con directivos de la Asociación amigos del Rio Avia y Camping de Leiro, para tratar diferentes temas relacionados con el propio rio y el Camping, pero uno de los temas que más preocupa en estos momentos a ambos y debido a la pasividad de las autoridades locales, autonómicas y estatales, pero primordialme

Deportes

Os verdes caeron derrotados por un contundente 5-0 na súa visita ao Estadio Alcalde Manuel Candocia de As Somozas, onde os locais mostraronse moi superiores. Quedan 37 partidos, e afortunadamente, podemos decir que esto non é como empeza senón como acaba.
A segunda edición do RallyMix do Concello de Piñor contará con máis de 40 pilotos que, durante os días 19 e 20 de agosto, participarán nesta competición que forma parte do calendario da Federación Galega de Automobilismo.

Páxinas