Vantaxes da inclusión de Carballiño no Plan de Transporte Metropolitano de Ourense (continuación)

11, Maio 2018

Aclarar que o Transporte Metropolitano refírese únicamente aos buses interurbanos que comunican concellos pequenos coas cidades grandes de referencia. Non ten nada que ver nin con trens nin con PAET.

As súas vantaxes son:

1) Baixada significativa do prezo da viaxe ao estar maiormente subvencionado o prezo do billete pola Xunta de Galicia: 0,85 euros na maioría dos casos (fronte ao 3 euros que custa o bus e os 2,85 do tren actualmente).

2) Maior numero de frecuencias e horarios

3) Posibilidade de facer paradas intermedias dentro das cidades chamadas "intercambiadores". Actualmente e vas en tren quedaste na estacion de tren e se vas en bus quedaste na estacion de autobuses tendo que buscarte a vida se queres ir a outra punta da cidade. Por exemplo en Ourense eses intercambiadores estarían en Lagunas, Parque San Lázaro, Alamade, Xardín Posío e seguramente algunha outra.

4) Transbordo gratuito cos buses urbanos nos 60-90 minutos posteriores. Esto é un complemento do punto anterior, o cal significa que despois de baixarte nun dos intercambiadores anteriormente ditos aindo podes coller outro bus urbano (en ourense os amarelos) para quedar mas cerca do teu destino, CO MESMO BILLETE INICIAL E SEN TER QUE PAGAR MAIS.

 

Con tantas vantaxes resulta incompresible a reiterada negativa dos nosos gobernantes municipais en solicitar a adhesión a dito plan. Entre finais deste ano 2018 e principios de 2019 estará plenamente operativo e funcionando dito plan na provincia de Ourense, e Carballiño estará fora porque así os queren os nosos políticos. Xa sabemos que eles non usan o transporte público para nada. Hasta alquilan un microbus para ir coller un avión a Madrid.